Info :)

Wednesday, October 15, 2008

Syukur Alhamdulillah

Sblm raya ari tu, debaran aku n my hubby terjawab bile my opismate intebiu samer post ngan aku gak (Iskq) call bgtao result intebiu dah kuar (terawal kuar..sehari seblm tuh aku cek kat opis lom leh lg, patutnya 29.09.2008 br kuar). Masa tuh kat kg. my hubby, blk raya Melaka thn neh. Kat area umah Mak Mentua aku x der wifi lak sekitar situ.. so aku pon hantar r sms kat SPAKEP sbb x sabar nak tao resultnyer pasal... alih2 jawapan sms tuh wat kami terdiam jap.."maklumat aku tiada dalam perkhidmatan"... sampai skang biler aku cuba sms kat SPAKEP jawapan samer jer aku dpt...huahuahua....

My hubby x puas ati, dier pakai hp dier guna line maxis 3G wap (hehe yer ke ek...aku men sebut jer neh)... nak dpt masuk web tuh nyer le lamer..mmg saspen toi... peh tu dpt gak ler masuk web SPA...fuhh berdebar beb..sbb neh cam harapan kami (my hubby, my mum, my doter dan seluruh kuarga kot ...timer kasih seme atas doa anda) utk dptkan post neh..lebih krg nek pangkat r...
Alhamdulillah...aku berjaya...syukur sgt2...

Aku dah call org Kementerian tpt aku keje neh, depa maklumkan lapor diri pd 29.10.2008.. hmm x lama lg r aku kat opis aku neh... dah 6 thn 2 bln aku kat sini... opismate2 kat sini dah cam adik-badik dah... susah senang kitorg kongsi samer2.. thanx to u all guys... jasamu tetapku kenang...sobsobsob...

No comments:

Post a Comment