Info :)

Thursday, November 6, 2008

Mini ExploreRace

Hari neh aku abis kusus lambat gak... pasainyer penceramah yg dtg tu, syok seniri jer duk bg ceramah... dia x pasan time atau dier mmg wat bg cukup time dier, x tao r... tp yg kakao nyer, time aku pg toilet, lalu dpn pak gad, dier siap leh ckp kat aku...'uish ramainye pg toiletttt' hahahhaa... mmg btoi pon, bertali arus org laki atau puan pg toilet.. x tao ler sbb boring ke sejuk ke... tp aku rasa dedua sekali... sbb tu kuar masuk toilet jer keje kitorg...hahahhaha.. sori ye tuan penceramah...

Ooo lupa nak bgtao, smlm last kursus TeamBuilding ngan En. Rem. Hmm ada wat mini ExploreRace... masa neh r rasanyer toi2 semangat berpasukan tu nampak r sbb seme pakat nak menang... task 1 kene wat panji2, slogan & lagu kumpulan. Semua duk igt wat menda alah tu jer, pakat duk perah otak sambil rilek2..tup2 En. Rem kata ada 5 task seme..haaa kelam kabut seme..hehhehe...

Pas tu task 2 wat Soduku...bangga gak r aku sbb dpt gak memberi khidmat aku selesaikan task 2...hikhikhik kira kejap gak r aku setelkan...bangga nyerrrr..hhahahha..

Task 3 plg senang...pasal waktu dah tengari, klu suruh kitorg pg mkn.. dah sudah mkn br dpt klu berikutnya.

Task 4 mencabar sket, psl kitorg x paham masod klu yg diberi...last2 ada grup dah siap, depa gtao...heheh tq ya...jasamu dikenang...

Task 5 plak, kene pg meminang Sofea Jane... hehe senang ler cuma kene carik duit syiling 5 kupang 5 duit... sibbek ada.. ada grup len sampai kene pg utang kat opis org..hauhauhau....

Task 6 yg plg haru-biru... pasalnyer kene mintak klu ngan pak gad kat bwh... x tao ler cene leh ada miscommunication... pak gad tuh suruh kitorg plak bgtao dier jenis telur yg disebut lam klu 4...haiyaaa manyak fenin ooo... mmg masa tuh seme kumpulan dah ada kat situ... tup2 ada r yg leh jwp upernye telo gajah... terus pak gad tuh bg klu kat mamat tu...aper lg seme dah tao kat ner letak klu2, terus adegan rebut merebut r...

Task 6, kene bwk blk telur gajah. Sampai atas En. Rem bgtao klu, upenye kalau x der telo, kene ganti ngan batu bata...sibbek ada bata yg wat sekat pintu kelas, dpt ler kitorg no. 3 dlm ExploreRace neh... ok r tu kan

No comments:

Post a Comment