Info :)

Thursday, May 6, 2010

:: adeh... kalaulah boleh.. ::

Pagi ni Adelya bgn seawal 5 pg. Aku sambil mamai2 tgh berkira-kira nak bgn sahur nak puasa ke x ari ni (baru 2 ari ganti puasa.. isk!) Rasa berat lak mata pg ni walhal Adelya x de kejut aku pon sehinggalah koi 5 td. Nak plak mr. papa bgn layan Adelya. Haha aku pon leh r pejam mata rapat2 sambil tunggu koi 6 adanya. Tp sengah jam jer mr. papa layan Adelya, dia  dah turun mandi. Hrmmm terpaksa r aku bgn bwk Adelya turun bwh n masukkan lam buai. Tp si kicik inneh totap x mo tido. Bila mr. papa dah mandi, dia amek turn layan si kicik ituh.

Pendekkan cite, aku dah siap mandi n tgh siap nak turun, terserempak lak ngan Damya. Opss terus ayat standard dia kuar. Adeh.. kakak igt mama ni rajin sgt ke nak g keje kakak oiii... amat malaslah sayang... sbb rajin sket dtg tu psl leh berfb n berblog tanpa ada gangguan kakak n adik jer... hahaha acah jer... dah nama mkn gaji, kene r dtg keje anak-anakku.. isk! Yg terkejutnya Damya dah siap mandi, katanya nak semayang... tetiba sejuk ati mama ni.. terus aku dukung bwk turun pakaikan baju... hehe Damya ckp nanti nak naik blk, nak semayang ngan TokMa. Haaa peluang dah utk mak n pak dia pg keje tanpa dgr anak sulong dorg menangis. Zass 630 kami dah kuar.



:: gambar candid Damya ngan telekung br beli..
owh tepek kat dahi tu saje je sbb Adelya pon pakai masa demam campak ritu ::

Mr. papa ajak g mkn roti canai kat sentul. Elok sgt lah tu, sbb smlm aku cam nak ajak dia pg, tp sampai opis cam dah terang (skang kan koi 7 dah cerah).. so niat dibatalkan jer. Layan kat kantin bwh jer... ada perkembangan sket r kantin bwh kitorg ni... cuma perlu diimprovekan lg dr segi staffing.. lom cukup staff lg ye kak.. ^sigh^

Eh harap-harap bos kecik jd g kursus ari ni... kalu jd... yabedabeduuu... leh melekat 8 jam dpn pc... ^wink^.. (saya x leh ganti, sbb bos kecik dah pg n partner cuti lak rineh.. x der org lak kang unit ni ← alasan yg aku berikan supaya aku x ganti lg sorang KPP pg kursus itew) kihkihkih selamat berkusus ye Iskq... elok ko pg, nanti kuar soklan PTK leh jwb.


1 comment: