Info :)

Thursday, July 28, 2011

:: hasil seni dinding ::

Assalamualaikum kawan-kawan,


LR mula kenalkan pensel/pen kat Damya & Adelya masa umur diorang setahun lagi.. sebenarnya bukan bagi pon.. tapi depa ternampak dan macam tao-tao jer benda tu untuk menulis menyonteng hehe.. ni vid Damya masa mula-mula pegang pen...


video

Alamak.. video tak leh bukak lak.. cene yer nak upload vid? kena masuk youtube dulu ke?? haishh tak reti lor... saper terer sila tunjuk ajar ye


sekarang







ini belajar buat tandatangan ke ape nih??





 yang ni tajuk dia... orang lidi dan matahari haha


Sebelum ni tak berapa nampak aktiviti diorang sebab dinding nih kat belakang sofa... nah sekali dah alih sofa-sofa tu barulah nampak tu.... haishhh nasib ler tuan umah eyh... tak disengajakan lor huhu bukan sebab LR tak cukup bagi buku kertas untuk mengaler menulis... tapi dah fitrah anak-anak.. dinding jugak yang diorang nak tunjukkan kreativiti.. hahahahaha








- Posted using BlogPress

5 comments:

  1. idaaaaaaaa...mehh calit!
    ko tak tengok dinding bilik aku lagi ida oiiiiiii..penuh dengan karya-karya masterpiece!!

    sabo aje lah!

    aku tamoh cat balik..nak tunggu diorang mumayyiz..baru cat balik..kalo tak sia2 je bila diorang buat karya terbaru!

    ReplyDelete
  2. jgn risau, bukan umah akak sorang jer ade masalah ni.. hehehee

    ReplyDelete
  3. wah..wah..gambar no.2 tu dah mcm lukisan orang2 zaman batu paleolitik kat gua2 dah nih...leh jadik hasil tinggalan sejarah nih..hehehe

    ReplyDelete
  4. salam kenal utk Lida dri saya..
    singgah dr blog FidaGhazi :-)

    mmg la budak2 ni pantang nampak pensil mesti nak menyonteng..takpelah dia conteng dinding jgn conteng muka mak bapak sudah lah..

    ari tu pun sama..saya alih sofa baru perasan hasil seninya kat blkg sofa tu..marah pun x guna..

    ReplyDelete
  5. FG ~ calittt sambil berlaga vontot jom??

    CK ~ haah mmg fitrah rumah ada budak2 mmg cenggitu le seninya macam2 ado hehe

    IC ~ hahaha lawak lah.. mmg ye argh baru pasan

    HI ~ salam kenal jugak irfa.. haha kes sama ek.. tp sibbek tu rumah sewa.. skang duk umah lain dah.. kasi cat yg leh padam2 tu pulak.. takat ni tak pasan lg ada kat mana2 hasil seninya.. kalu ada pon gelak jer lar tgk lukisannya nanti hehe

    ReplyDelete