Info :)

Thursday, October 13, 2011

:: SOGO Warehouse Clearance is BACK! ::


Mesti ramai yang follow SogoKL dalam fesbuk dah tao & dah mark kat kalendar siap-siap kan date tu?? Nak nak lagi Sue yang keja dekat situ.. nak beli baju baby baru katanya.. acana murah2 tak?? 


Tapi LR tambah eksaited tadi bila bukak blog seniri.. Sogo dah wat iklan ngan Nuff! Dek teruja nak tengok, terpaksalah klik seniri.. nasib la nanti kena marah dgn Nuff sbb klik iklan seniri.. huhu




 Pada yang belum tao.. ni skit info yg LR capture. Owh hari ni lah.. cepat serang!!




Nak godek2 lagi lebih... leh klik kat iklan Nuff LR tu.. hahahahaha


Tapi kalau tak nak klik situ :( leh jer klik terus kat sini


pssttt En. Sogo, gaji LR blom masuklah.. acene LR nak join?? huwaaaaaaaaa

4 comments:

  1. ras nk terjah jugak sogo tp kat kuching -.-'

    ReplyDelete
  2. ras nk terjah jugak sogo tp kat kuching -.-'

    ReplyDelete
  3. wehh.. bestnya ada warehouse sale..

    ReplyDelete
  4. tapi LR tak pegi pon wahahahaha sob sob sob

    ReplyDelete