Info :)

Sunday, November 27, 2011

:: 1 Muharam 1433 ::

Salam Maal Hijrah.


Semoga tahun ini membawa kepada sesuatu yang lebih dari tahun sebelumnya.. Insya Allah


Azam baru?


Huhu LR jarang buat azam-azam ni sebab mmg tak fokus pon kat azam tu.. hidup just follow the flow huhu sedih kan?


So rasa-rasanya tahun ni LR nak buat azamlah.. semoga LR berjaya teruskan sampailah ke tahun depan dgn azam yg baru

1. Nak melipat-gandakan amal ibadat (Insya Allah)

2. Nak kuruskan badan (opss)

3. Nak duit banyak (haha)


Cukup la kot 3 tu kan? Kalau banyak2 tak jalan pulak.


Apa yang penting LR kena fokus untuk azam2 ni kan? Gogo chaiyok LR!


Ya Allah berikanlah aku kekuatan untuk melaksanakan azam-azam ini.. Amin


- Posted using BlogPress

6 comments:

  1. baru jupe blog akak!! waaa, cantek nye princess akak! name pn cantek!! :)

    bagus azam LP tu :))

    ReplyDelete
  2. dni pon nak slim jugak.. nak belajar masak sedap2.. uwaaaa

    ReplyDelete
  3. Happy New Year Ida! Suke tgk list azam hang!

    ReplyDelete