Info :)

Tuesday, June 15, 2010

:: Happy 1474-days Anniversary ::


Walopon dah lepas 2 minggu, totap gak nak publish kat sini... x lupa gak nak wish kengkawan yg sama2 sambut anniversary memasing pd tarikh 01 Jun dan yg sewaktu dengannya... Happy Anniversary.. moga jodoh kita-kita kekal hingga hujung nyawa...

Tahun lepas... ada r sekeping terrramek gambar berdua... ms nih 01/06/2009. 


Tahun nih.. lupa nak amek gambar berdua.. boleh??
Ada gambar2 ngan anak2 jer.. tu pon en. suami yg snap...







8 comments:

  1. walamak...
    gua lupe rr u nyer anibeseri..
    walhal..saing besday anak gua tuh..
    pape pon..tahniah..kekal..malah telah bejaya menambah ahli kuarga..yeargh..tingkatkn lg prestasi anda..yearghhh...

    ReplyDelete
  2. Kak, Happy Anniversary..
    Smg kekal bahagia bersama dgn En Suami eks..
    Anak2 tue macam ada kurang ler..hik hik hik mcm tak ada anak lelaki hik hik hik

    ReplyDelete
  3. dlema : i nyer anni 1/6 r.. ari tu pon tingat gak bedey syikah.. tp kelam kelibut kelam kelibut.. dah masuk ari len dah.. hehe nway epi belated 5th bedey to syikah...

    ReplyDelete
  4. sinomosa : opsss cukup2 r tuh... x kisah r x der anak laki pongs.. janji dah serik nak msk wad berkali2 dlm 8 bln peknen tuh.. 2 kali dah cukup... kuikuikui

    ReplyDelete
  5. hepi aniversary..hope happily ever after..aminnn..muahhh

    ReplyDelete
  6. ilhamny.. same to u.. tqvm.. muahh

    ReplyDelete
  7. Happy annivesary kakak...nk dekat je annivesary kiter kan

    ReplyDelete
  8. yup.. btol tu syim... leh sambut sesamer nanti.. hehe

    ReplyDelete