Info :)

Wednesday, January 19, 2011

:: Antara Iklan Nuffnang Yang Singgah ::


Terlebih dahulu saya ingin merakamkan terima kasih atas kesudian pihak Nuffnang meletakkan iklan-iklan di dalam blog saya ini (perghhh ayat sasterawan negara abes nih.. hahaha).


Walaupun sampai ke hari ini hanya CAMPAIGN jer yang masuk (BE tak der lagi yer en. nuff.. haha) dari bulan April 2010.. tapi tetap saya terima dengan redho... rezeki semua di tangan Allah kan? Janji kita berusehe gitew... ;p


Di harap En. Nuff faham erti tersirat yang saya cuba sampaikan di atas (dengan kata lain... bagilah BE banyak-banyak pas nih) gagaga.


















Pintu rumah saya sentiasa terbuka untuk En. Nuff... ngeeeeeeeee *___^


-axelida rahim-

4 comments:

  1. hehe.. campaign dpt lagi byk ke dari BE? hehe. kita x reti la benda 2 ni. hehe. yg tahu baru dpt BE 1 jek.. hehe

    ReplyDelete
  2. wow..alert gak u eks..apa yg i ingat i nye Digi, Jinapan apa ntah..ada ler lagi haha

    ReplyDelete
  3. syima,

    alert la jugak... tp sempat tangkap mana yg nampak time kite on9 r.. kalu tgk list byk lagi..

    ReplyDelete