Info :)

Monday, February 14, 2011

:: Terima Kasih Enchek BEN ASHAARI ::


Beliaulah orang yg bertanggungjawab dalam penglibatan saya sebagai seorang blogger yg dikenali ramai oppss silap taip tu hahaha difollow oleh lebih dr 100 org dah. Kalau tak ada lar dalam 20 orang yang saya kenal yang follow saya.. hehe. Walopon saya mula kenal blog lebih awal dr beliau rasanya, sbb saya start pd 2007 tp beliau punya follower beribu-ribu lemon dowh.. tu belum lg cek en. nuff yg dikesyot.. harus gempak masyukkkk kan enchek ben kan kan? hehehehe silalah habaq mai berape $$$$$ masyukkk enchek ben sejak berkecimpung dlm dunia blogging, boleh?Ada rm12,000 sebulan? hohoho.


:D


Semuanya bermula daripada sini. Sejak ada pulak kawan2 baru yg sealiran (eceh) tertiba rasa tatao nak conteng apa dlm blog seniri hahaha. Rasa maloo pon ada bila ada org yg saya tak kenal baca contengan saya tu. Tp saya lagi maloo kalau kawan2 saya yg saya kenal dan pernah jumpa 4 mata tp dia tade blog baca saya punya blog hahaha faham tak korang? Itulah sebabnya saya join jer Geng Blogger yg beliau tubuhkan kat fesbuk tp saya diam je sbb nanti akan kuar gak kat wall saya, nanti kawan2 yg tak sealiran akan tao yg saya ada blog dan dorang akan baca-gelak-kutuk saya diam2 hahaha maloo weh seriyes maloo! *blushing*


Beliau juga seorang blogger tegar.. entri2 beliau fresh dari ladang katanya. Sebab tu lar saya asek tertinggal erl jer (sebab saya rempit jer dtg keje pagi2) nak baca apa yang beliau tulis. Tu belum lagi dgn macam2 segmen yg beliau anjurkan. Ada yg sempat saya join, saya pasti join sbb saya pernah baca tip dari beliau tp psl join contest.. katanya tak menang tak per janji join sbb dr situlah nama belog kita akan tersebar secara tak langsung. Tapi memang segmen yg beliau anjurkan mendapat sambutan hangat...lebih hangat drp biasa (eh tu trademark Hotfm lor) tak caya? Meh tgk sini senarai yg join dlm segmen terbarunya GEGAR 1000 BLOG. kalu nak klik 1 hari 1 blog, mao 4 thn baru khatam seme yg ada dlm list tu... phewww!

bukan saya sorang jer cakap cam tu... cik mekar ni pon sama.. hehe


Pastu ms saya join segmen beliau sblm nih saya terbaca yg beliau nak jengah blog2 yg tak sempat beliau tinggalkan jejak. Saya mmg berharap agar beliau tinggalkan jejak kat umah saya nih walo say hi je, leh sengeh sampai telingalahhhhh tp tgk2 x der, tgk lg x der. Hampa. Kebetulan saya pon tgh bz dkt ujung thn hari tu, kat opes langsung tak sempat nak jengah belog seniri kalu kat rumah lg lah malas nak berebut ngan Damya n Adelya so mlm2 je la tgk belog sblm tido tu pon guna hp tgk2 ramai yg follow sbb saya ada wat giveaway lucky no. Bila dah tak berapa bz tu... bukak kat opes... tup2 nampaklah ini.. hahahahaha sengeh sesorang!




Terima kasih en ben sudi follow saya... Lihatlah donia! (ala2 gaya aunty azean irdawati masa menang anugerah suatu masa dulu) hohoho. Dan tak lupa juga terima kasih diucapkan kepada yang lain-lain yang follow yeh... muahhh muahhh muahhh.


Owh baru-baru ni En. Ben dah glemer uolsss!  Siap masuk majalah Rapi keluaran Februari 2011 gitew.

 opss... gambar curi dari En. Ben... harap halalkan ye.
 


-axelida rahim-

No comments:

Post a Comment