Info :)

Tuesday, May 10, 2011

:: Menu Apa Lunch? ::

Tengari ni tak sempat makan. Plannya bawak keta hari ni sbb enchek suami nak beli mesin rumput. Dah sampai ke Sri Kembangan pastu patah balik beli kat jln loke u jer

Untuk ape? Hehe bkn nak wat part-time nak bersaing ngan mat bangla sana, tapi sebab nak tebas rumput kat kampung LR kat Kelantan nanti... harus panjang bebenor rumput2 tu.


Dah alang2 isi minyak kat shell, LR jengah jap kat 7-11 cari pe yg patut utk sendatkan perut hehe.






So mkn sesorang jer sblh enchek drebe hehe dah dia x mo





Sampai licin!! Tgh lapo + megi kari = x cukup rasanya 1 je hehe






Dah beli, pegi kat Chow Kit lak utk htr ke Kelate guna bas eBudaya.. mlm ni mesin ni merasa nek bas, Jumaat kang kitorg amek yer





2 brg ni kena caj rm27. No tel eBudaya 03-2692 1381 (utk rujukan akan datang) hehe

1 comment:

  1. wahhh pos kelate? kat dni ke tu.. hehe lariksssssssssssssss

    ReplyDelete