Info :)

Sunday, May 6, 2012

:: Aktiviti Tetap Kat Melaka ::









Dan aktiviti extra... yang ni bayar ikut jam pulak gegege





Main masak-masak.. Kalau Damya tengok misti marah sebab tak bawak dia huhu















Penat masak, makan eskrem lak

- Posted using BlogPress from my iPad

5 comments:

  1. akk . ain tag akk dekat

    http://aenvanilla.blogspot.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html

    ReplyDelete
  2. yg main masak2 tu bestlah..! org besar xboleh join ke..?

    dan yg di masak tu boleh mkn ke..main2 je..?

    ReplyDelete
  3. Seronok tengok aktiviti macam ni...

    ReplyDelete
  4. ain ~ kalau sempat akak join ye.. tq

    cik nur ~ eh seme mainan jer haha.. orang besar pon leh join kalau tak malu ekekeke.. akak la yang jadi tukang makan & minum dia haha

    ummi iman ~ sekali-sekala larat la layan.. kalau selalu poket tebal pon leh nipis cepat huhu

    miera ~ haah tetiba rasa nak beli letak kat umah sebijik tapi apakan daya.. tak der ruang dah nak sumbat

    ReplyDelete