Info :)

Wednesday, October 31, 2012

:: Rakan Biz Diperlukan ::


Salam Ceria di Hari Rabu :)

Just nak kongsikan dengan kawan-kawan blogger... semalam dah closing account bagi bulan 10 biz LR buat sekarang ni kan.. apa lagi kalau bukan ALSD2 hehe. So bila dah closed kira dah abis la usaha utk bln tu.. usaha pulak utk bulan depan. Gitu. So dapat berita gembira!

Tahniah diucapkan kepada 2 orang leader dalam group kami iaitu Pn. Siti Maisarah ya
ng tengah sarat usung perut tapi telah berjaya naik ke Emerald (Pangkat kedua tertinggi) dan juga Pn. Farah Ismail yang join biz ni baru 4 bulan dah berada di level Ruby Executive.. psstt income mereka saya tak mo kecoh haha seniri tengok kat carta bawah ni la yer huhu.. dan bln 11 ni mereka akan naik pentas untuk terima CASH as an extra bonus from company... weehuuu bestnya! Dan terima kasih di atas nasihat & tunjuk ajar yang diberikan, saya akan follow ketat-ketat uols ok.

Dan Alhamdulillah saya juga nak ucapkan tahniah kepada Pn. Azira yang telah berada di level Manager pada bulan 10 ini (baru join 2 bln), bakal Manager En. Jefry (hubbyku) dan bakal Manager Pn. Rina Rashid dan tak lupa juga kepada biz partners yang bertungkus-lumus sepanjang bulan 10 untuk achieve 30 tin dalam masa sebln utk mendapatkan rebates dari company sebanyak 25% (rebates ni untuk level Supervisor ke atas). Masing-masing pon tak percaya bila dah jual 30 tin, tao-tao dah jadi Supervisor gitu :). Memang produk terlaris di pasaran sekarang!

Tengoklah ya.. dalam biz ni semua orang ada peluang yang sama untuk naik ke level yang kita inginkan... bukan sebab 'orang tu dah lama join sebab tu kat level atas, orang baru join kat bawah ajelahh' haha TIDAK! Dalam biz ni semua orang ada peluang.. janji ada usaha & guide dari leader, Insya Allah boleh achieve sekurang-kurangnya level Manager dalam masa 2 bln (dah terbukti pon).

Ok sapa-sapa yang luar sana, yang rasa nak saja geli-geli wat extra income, jom join our team! Bulan November adalah bulan permulaan untuk mendapatkan CASH bonus pada bulan Mei 2013. Hanya hubungi saya di 016-6602507 utk ketahui bagaimana cara kami buat. Just follow ketat-ketat orang yang berjaya untuk kita berjaya.

Insya Allah we will guide you ketat-ketat ;p

Lida Rahim
016-6602507
www.facebook.com/azlida.rahim

Promosi November baru dilancarkan semalam... cepat ambil peluang ni utk dapatkan extra free gift dari LR k :)
 
 
 

No comments:

Post a Comment