Info :)

Monday, December 24, 2012

Banyak Kelebihannya Sebagai Ahli


Assalamualaikum,

Hari ni masuk jugak ke opis hehe.. sangat berat nak bangun pagi tadi.. tapi sibbek la ES duk kejut-kejut.. so terpaksalah bangun gak. Kalau duk umah pon sesorang gak kan.. baiklah datang opis (dasar pentakut orangnya ngeh ngeh ngeh).

So kat opis ramai gak yang amek cuti.. maybe separuh-separuh. Bos kecik dan ahli zon-mate pon cuti.. so cam hari ni free sikit la. Atas meja clear jer, tak der kerja urgent nampaknya :D.

So bolehlah berblog :)

Di pagi Isnin ni, meh la nak citer kelebihan jika mendaftar sebagai Ahli dengan jual SUSU POWER ni. Dengan modal hanya RM60 sahaja, terus confirm bonus dapat RM240 (ada terma dan syaratnya *eceh).




YANG PERLU ANDA TAHU!

* Jualan 30 Tin adalah SEKALI sahaja seumur hidup untuk melayakkan anda menjadi Supervisor dan selepas pembelian tin yang ke 31 anda akan menerima bonus 25% untuk setiap tin yang berikutnya.


Masih ragu-ragu untuk join? Lihat ini. Alhamdulillah dari rasa risau giler takut tak boleh jual, salah sorang biz partner Lida iaitu Pn. Ila (016-232 7246) telah berjaya jual 30 tin tanpa sedar dah abis stok beliau hehe. Sekarang beliau adalah Supervisor dan menerima bonus RM25 utk setiap tin berikutnya.





Banyak lagi kelebihannya jika anda mendaftar sebagai ahli.


Online & face2face personal coaching is available.


For more info call/sms/whatsapp/line Lida 016-6602507 or pm me @ fb (Azlida Rahim Alsdii TopAgent)





1 comment: