Info :)

Wednesday, July 14, 2010

:: Berbuka Dgn Sate Kajang Hj. Samuri ::

Salam bersiaran.. eceh mcm citer dottie r pullok... eh bkn ikut pon citer tu.. x de makne nak tgu ari senin mlm koi baper tatao... aku tgk ms ulangan dier jer... 1st episod lagi.. jgn jeles uols.. membuatkan aku nak tgk episod seterusnyer huhu citer dier psl org gumuk bercite2 nak jd pengacara... so pepaham jer r penerimaan org kalu depa p odisyen, misti ada ♪♪ caci maki dirikuuuu ♪♪ (cene sheila on 7 enteprem pullok nih). br 1st episod.. so aku pon x tao citer sebenar dier... tp lam citer nih plg aku suke adalah mak dottie.. dia penah belakon lam citer sinderela... mmg sempoi abes macik nih... so antara len yg berlakon adalah marsya londoh... owh sebut psl marsya br tingat yg citer nih ganti citer awan dania tu (scha al-yahya).. pas tu digantikan plak ngan citer k.i.t.a (scha al-yahya lagik) eh cene aku tao byk citer2 bebudak lak nih? opss citer 2 tu aku layan ala2 gak lar.. bile terbukak asterok ria tu.. ada citer tu... tao r sket sebyk jln citer dier kan (walopon ada episod2 yg skip.. tp dah citer melayu kan.. leh jer terus sambung episod len dgn jayanye..). X der r mcm umi damya tu (opss tersebut nama lak) dah tgk kat citer tuttt tiap2 episod tanpa skip, totap nak layan tgk online lak.. aduyaiiii... ok berbalik kpd tajuk asal yer.. kang ada org kate lari tajuk lak.. kui3..

 :: dottie ::
mamat kat tgh ni pon belakon lam k.i.t.a

:: pelakon k.i.t.a ::


 :: awan damya opps awan dania ::

Erm smlm adalah puasa ganti yg ke-13... belek2 kalendar opss br pasan yg puasa thn lps harus x sempat ganti dgn jaya kaedahnye nih.. uhuk! sabtu ahad mmg x leh nak puasalah kannn... byk godaannnnn... so tinggal ari keje jer pon kalu nak ganti... tp ari nih kantoi lak sbb partitionmate nak banje jiran sblh aku mkn sbb dier nak g induksi.. so x sempat utk jamuan sebenar ibu irsyad nih.. ehem sempena ape yer?? +wink+ terima kasih daon keladi... thn dpn blanje ar lagi..  plan smlm kunun2nyer nak mkn meatball kat ikea... tp mcm x berape kenyang jer mkn benda alah tu... iklan : en. suami pon ckp benda tu mkn sampingan jer.. owh???

 :: meatball, ikea ::

tup2 g mkn kat ayam kg downtown cheras... ermm katenyer ibu irsyad, kedai ujung yg aku salu mkn tu dah pindah tempat lak... ooo sila jgn panik... dier pindah ke bgnan baru... yg lebih bergaya.. ada class.. dan luas juge (2 tingkat). rupenyer dah lama x mkn kat situ.. hehe kalu mkn ayam kampung nih pon, kitorg g kat mat ayam kampung di sri kembangan jer.. dekat sket ngan umah n x berasak+berpanas mcm g cheras nih.

:: mat ayam kampung, sri kembangan ::


Eiii naper entry ari nih byk nau pesanan penaja... nak citer sket nyer hal jer... citenyer cenih. smlm tekak aku tibe2 terase nak mkn sate jer... so mintak  duit izin ngan en. suami, disuruhnyer aku pg beli ngan Damya kat Kajang nung... so bwk blk, n makan lah bila dah azan... Alhamdulillah terlampiaslah nafsu mkn sate.. huhu

:: sate kajang hj. samuri ::

Ms kat umah. Damya sibuk duk ajak g taman. Bila aku tanya nak g mane lu, dier ckp beli sate.. fuhh legalah mak dier nih... tp lps beli sate seorg ibu nih totap nak bwk anak dier g taman walopon dah tao dah nak tutup (dah dekat koi 7), so sampai2 akhirnyer gate mmg dah tutup... dgn selambe jer Damya ckp "jom balik lah"... dasar budak misti nak tunjuk ngan bukti br nak caya! kalau mama ckp x der nak caye... dushh...
motip citer nih : silalah percaya dgn ape yg mama ckp wahai anak2ku


nota kaki 1 : gambar2 yg ditepek telah ditaja oleh gugeldotkom.
nota kaki 2 : x minat sgt pon ngan scha tu (lps dier putus ngan x aku) pstt fahrin ahmad.. ai em ur fan kat fesbuk taw.. hehe)


2 comments:

  1. aper morel of de stori nyer?? xbermorel nih!!

    ReplyDelete
  2. hehe x sempat abiskan lg citer.. smlm dah nak blk, tp terpublish lak.. hak hak hak.. tu dah ada moral dier.. sila semak yer

    ReplyDelete