Info :)

Saturday, March 12, 2011

:: Bila Tengok Anak-Anak Hepi, Saya Pon Hepi ::

Wah tajuk cam iklan susu tepung lar pulak.. hakhakhak...


Walopon duduk melangok 3 jam tengok depa main.. puas hati lar jugak bila tengok muka masing-masing seronok main.. kenapa ye ahkak sanggup duduk sampai 3 jam ni? haha sebab kena bayar mahal tao... sorang 8 hengget per entry! *tapi kalau anak-anak nak pause main utk gi toilet dibenarkan kuar pastu masuk balik* kalau duduk kejap rasa sangat tak berbaloilah... haha



Ini kali kedua kitorang datang main kat sini... cerita kali pertama kat sini


Sebab ni kali kedua datang.. dah tao lar sengsaranya duduk berejam tapi tak leh nak kuar sebab tak der orang nak jaga budak-budak... so sebelum masuk sini singgah terus ke dalam Jusco beli air & stok macam-macam snek.




"Adik.. pegi amek benda ni lagi tao"


"Ok"... jalan dengan penuh keyakinan ahaks



inilah dia benda tu...


Alhamdulillah... dah besar budak baju putih tu.. dah leh main sama-sama ngan budak baju merah dah.. hehe



Adelya takut naik bouncer nih... sebab macam tak balance jer bila jalan kan. Amaran : orang dewasa tak dibenarkan naik... huhu kalau lah boleh naik... mao kempis angin dalam tu.. hahaha


Ada jugak komputer/psp untuk budak-budak umur 3 tahun ke atas...



-axelida rahim-

3 comments:

  1. jom amik award...
    http://hitamitumisteri.blogspot.com/2011/03/award-untuk-korang-sila-amikhaha.html

    ReplyDelete