Info :)

Tuesday, December 20, 2011

:: ES dan Permainan Terbaru ::

Aktiviti pagi hari minggu kalau tak der pegi mana-mana... kami di sinilah... MAEP Serdang.. so sambil-sambil tengok tu... LR tangkap gambar anak-anak jer la.. so layan gambar jer untuk tatapan hari tua... nak pegi cuci gambar takkkkkkkkkkkkk tercuci-cuci lagi.. so tepek dululah :)

 


 

 memula tengok dari dalam keta jer..tapi lama-lama dah macam-macam halnya... tengoklah tu.. sempat ejas-ejas cermin kecik tu.. yang Damya lak sibuk nak amek gambar pulak




Ini dia yang snap dari dalam kereta... siap ada jari 1Malaysia kat tepi hehe





 gambar kaki sendiri pon disnapnya huhu



feberet katun... sibbek CD tu tahan rosak gak... kalau kira-kira dah berapa ratus kali dah PLAY... cer bayangkan kalau perjalanan dari KL-KEL duk tengok katun ni jer lah... siap gelak-gelak lagi diorang 2 tu.. haishhhh padahal yang kelakar tu dah tengok patratos kali pon


ok dah... jom turun amek angin panas pulak la!







tak der gaya lain la kakak ni





adik yang fokus (la sangat) haha



4 comments:

  1. hehe..budak2 kak..tengok banyak mana sekalipun..still suka lagi..hehe

    ReplyDelete
  2. kannnnnnnn?? kita layan jer la asal demo senyak hihi

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah... terima kasih Juliet_iRa ;p

    ReplyDelete