Info :)

Monday, December 5, 2011

:: Kawan Baik Kalau Berjalan ---> Makan! ::


Kalau berjalan kalau tak der makan memang tak sah lah kan?? Gambar-gambar makan masa LR pegi mesyuarat dan lawatan tapak kat Kuantan baru-baru ni...  tak termasuk makan kat hotel ;p



 gegula dalam bilik miting.. tengah-tengah boring snap la gambar huhu



 buah tangan dari tuan rumah... terima kasih



 kudap-kudapan semasa taklimat lawatan tapak.. tapi bukan 3 jer yang masuk perut... lebih dari.... tutttttt haha rahsia!



 ikan patin masak lemak tempoyak  untuk hidangan tengahari... LR amek rasa jer.. tetiba cam tak berkenan nak try huhu



dijamu oleh pihak TUDM di atas kapal KD Perak... terer toi tukang masak atas kapal nih ---> semuanya sedap! 



[Jihad yang paling utama bagi kita ialah melawan nafsu di dalam diri,bukanlah ianya jihad di medan perang atau di mana2 : sham kamikaze]

2 comments:

  1. jln2 tanpa makan = tak lengkap buat org suka makan mcm KC ni. Hihi.

    ReplyDelete