Info :)

Wednesday, February 29, 2012

:: Boleh Mengandung Dengan Pakai Premium Beautiful? ::



Semua pasangan di dunia ni yang dah berkahwin pasti mengimpikan cahaya mata bagi penyeri rumahtangga. Tanyala sesiapa pun... pasti menginginkan anak-anak... Anak- anak adalah penyambung zuriat dan pembawa rezeki kepada sesebuah rumahtangga. 


Anak-anak penyeri hidup



Ramai pasangan yang akan tertekan apabila asyik diajukan soalan bila nak ada baby, bila nak mengandung dan macam2 lagi soalan sampai kadang2 buatkan kita fobia dan malas nak berkunjung ke- rumah saudara-saudara. 



Buat anda yang punyer masalah seperti diatas, ini berita gembira untuk anda, sesiapa yang memakai set Premium Beautiful dan dibantu dengan set Maharani.. 


Impian untuk mengandung dan mempunyai anak dari zuriat sendiri insyaAllah akan menjadi kenyataan.





Sedikit Info tentang Pil Maharani (Beijing TongRenTang Te Zhi Bai Wan)

** Menggabungkan 16 jenis ramuan bernilai dengan pati ayam hitam sebagai ramuan utamanya.
** Produk Keluaran Beijing TongRenTang- TongRenTang merupakan tanda perniagaan yang bersejarah melebihi 300 tahun- Merupakan pembekal tunggal ubat-ubatan kepada kerabat Maharaja semasa Dinasti Qing
** TongRenTang Te Zhi Bai Feng Wan diperakui sebagai “Produk Terkenal di China” pada tahun 1994
** Diiktiraf sebagai “Spesis Ubat Herba yang Terpelihara” pada tahun 1998
** Mendapat pengiktirafan Halal oleh Pertubuhan IFANCA (China Islamic Association, Badan Islam Luar Negara yang diiktiraf oleh JAKIM).

Fungsi-fungsi:

** Melancarkan peredaran darah
** Menyelaraskan kitaran haid yang tidak teratur dan masalah ketidaksesuaian semasa tempoh haid, menyembuhkan senggugut.
** Menyelesaikan masalah kronik wanita dan gadis remaja (senggugut, keputihan, peredaran haid, usaha mengelakkan kemandulan dan lain-lain)
** Rawatan helba (naturally) yang menggalakkan kesuburan wanita
** Menyihatkan tubuh badan, mengurangkan keletihan- meningkatkan sistem imunisasi, menguatkan kaki dan tangan
** Menyerlahkan wajah berseri dan awet muda
** Merupakan ubat gantian untuk jamu-jamu, ubat periuk semasa berpantang-menyuburkan badan selepas bersalin, mengecutkan rahim dengan cepat.
**Kepada yang belum berkahwin sangat digalakkan untuk kulit yang cantik, kelancaran haid, sentiasa bertenaga, meningkatkan metabolisma dengan kelancaran darah keseluruh badan dll.
** Merupakan 'ubat seks' untuk wanita, kenikmatan luar biasa kepada kedua belah pihak..(menghasilkan daya kemutan yang sangat dasyat, sehingga suami boleh teringat-ingat sang isteri)
** Bagi wanita yang hampir monopous, ia menguatkan tulang, menguatkan daya tahan badan dari penyakit..

Sesiapa yang sudah memiliki Premium Beautiful, amatlah digalakkan mengamalkannya.  Kombinasinya sangatlah berkesan luaran dan dalaman.

Harga : RM 65 / kotak

Cara Pengambilan : Disyorkan - (1/2 bola)-setiap hari sebelum makan atau sebelum tidur (semasa ketiadaan haid)



Ini ada bukti antara pelanggan yang happy setelah usaha untuk mendapat zuriat sendiri berhasil dengan memakai set Premium Beautiful ni.



Customer yg Happy..yeyyyyy..


Dan lagi satu...


Saya pun tumpang gembira


Tak salah kita berusahakan... Walaupun di luar sana di dalam bidang perubatan sendiri ada bermacam-macam cara untuk mendapatkan zuriat contohnya mengambil pil hormon, IVF etc... tetapi semua itu memakan kos yang mahal... tetapi dengan Premium Beautiful ni hanya perlu dibeli sekali seumur hidup.. tak perlu nak di beli setiap setahun, 2 tahun skali...

Yang penting kita usaha... usaha dari segi alternative and juga perubatan... Qada' dan Qadar adalah milik yang Esa.


Berminat untuk mencuba Pil Maharani dan Premium Beautiful ??
Call 016 660 2507 atau email axelida@yahoo.com

No comments:

Post a Comment