Info :)

Monday, September 10, 2012

:: Apa? Alpha Lipid SD2 Membahayakan?? ::


Masalah kegemukkan dan rasa tidak selesa sering melanda dan menjadi masalah yang besar bagi sebilangan wanita. Ramai di antara mereka yang berazam hendak menguruskan badan supaya kelihatan cantik dan langsing tetapi salah mengamalkan diet yang betul, kurang sihat dan tidak efektif.

Alpha Lipid SD 2 adalah produk pelangsingan badan yang terpantas, pengurangan berat yang maksimum, menjimatkan dan dijamin akan memuaskan hati anda.

Kandungan dalam produk ini mempunyai kesemua yang anda perlukan penurunan berat badan dengan begitu efektif. Ianya juga mampu mengekalkan kelangsingan dalam jangkamasa panjang dan membantu penurunan berat badan sebanyak 2-5kg seminggu.

Apakah Alpha Lipid Slimdiet II

Alpha Lipid Slim Diet II membantu badan anda dalam proses semulajadi untuk membakar lemak dan bukannya glukos atau tisu otot dan mencipta keton dalam badan yang digunakan sebagai tenaga yang dipanggil ketosis.

Pengurangan berat badan secara semulajadi disamping itu membekalkan semua zat makanan yang seimbang seperti protein soya bukan-GMO (75%), serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin, dan mineral. Isolat merupakan komponen protien yang telah diasingkan daripada kacang soya yang berkualiti tinggi.

Program pengurusan makanan yang mudah untuk mengurangkan pengambilan karbohidrat dan penggunaan alat-alat senaman dan kawalan kalori yang memerlukan masa yang lama.

Merangkumi semua yang anda perlukan untuk mempercepatkan process diet atau obesiti dengan begitu efektif dan mengekalkan kelangsingan dalam jangkamasa yang panjang.

Pengurangan berat badan melalui susu Alpha Lipid Slim Diet 2 amat mudah, selamat, dan berkesan manakala dapat menghindarkan rasa lapar. Paling penting ialah kemungkinan penambahan balik berat yang dikurangkan adalah sangat rendah.

Hasil Kajian Khusus Alpha Lipid SD2

  • Hasil kajian sekumpulan pakar perubatan dari Harvard Medical School membuktikan keberkesanan menurunkan berat badan berdasarkan penyimpanan protien dan ianya terbukti berkesan.
  • Alpha Lipid Slim Diet II selamat dan efektif kerana bersumberkan alam dan bertindak mengikut sistem penurunan berat badan secara semulajadi dan maksimum.
  • Memulihkan punca pertambahan berat dan merawat simptom disamping itu memantapkan otot dan kulit.
  • Nyahtoksik dan pembersihan sistem badan berlaku secara spontan tanpa ada kesan-kesan yang mengakibatkan ketidakselesaan dalam sistem badan.
  • Berdasarkan jumlah jualan di Asia Pasifik terbukti ianya berjaya menurunkan 6000 tan lemak di seluruh dunia sepanjang 21 tahun dipasarkan.
  • Merupakan program menurunkan berat badan pertama didunia dan memegang catatat World Guiness Book Records bagi kategori penurunan terpantas yang mengamalkan teknik diet karbohidrat rendah dengan hasil yang memuaskan, berkesan, dan menjimatkan.

Kelebihan Alpha Lipid SD2

  • Kandungan ekstrak teh hijau dapat membantu meninggikan metabolisme dan dapat meningkatkan penggunaan tenaga. Di samping itu memberi dan membantu memulihkan tenaga agar badan kita sentiasa sihat dan cergas dalam menjalankan kegiatan harian.
  • Tambahan serat yang terkandung membantu sistem penghadaman, tiada kesan sampingan malah ianya membaiki jisim otot dam meningkatkan metabolisme.
  • Kumuhan pembakaran lemak dibuang secara semulajadi dengan meminum air dan juga rasa kenyang yang lama.
  • Pembuangan lemak secara kekal dan dapat mengurangkan paras kolestrol didalam badan. Kandungan bahan Antioksida yang kuat, Antibacterial, dan Antiviral.
  • Membantu mengurangkan masalah kesihatan berkaitan obesiti seperti sakit lutut, darah tinggi, kencing manis, strok, dan juga memelihara jantung.
  • Tiada masalah kulit berkedut dan kendur kerana bahan berasaskan protien soya dan berkualiti dapat menegangkan kulit dan sentiasa kelihatan langsing dan muda.

Bagaimana Mendapatkan Alpha Lipid SD2

Tiba masanya anda melupakan diet lama dengan menyertai program penurunan berat badan yang sihat melalui Alpha Lipid SD2 yang begitu efektif dan selamat tanpa kesan sampingan dan rasa tidak selesa yang kerap berlaku dalam program penurunan berat badan biasa yang lain.

Dengan program penurunan berat badan dari lidarahim.alsd2 yang bergerak aktif secara online melalui blog dan juga laman Facebook kami dapat membantu dan memberi panduan kepada para wanita mengamalkan diet yang sihat dan efektif. Disamping itu anda juga boleh jana pendapatan hebat bersama kami.

Dah ada cara yang mudah dan selamat untuk kelihatan cantik dan lansing.. kenapa pilih yang lain kan??


Jom Sms/whatsapp LR di 016-6602507 untuk dapatkan harga PROMO sekarang!


 

No comments:

Post a Comment