Info :)

Wednesday, September 12, 2012

:: Apa, Kenapa dan Bagaimana | Tentang ALSD2 ::


APAKAH ALPHA LIPID SDII?

Alpha Lipid SDII merupakan makanan suplemen dengan campuran berkualiti tinggi yang komprehensif yang terdiri daripada protein soya bukan-GMO (75%), serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin A, B, C, D, E dan mineral. Alpha Lipid SDII tidak mengandungi pemanis atau perisa tiruan dan membantu untuk memberi nutrisi secukupnya yang diperlukan oleh badan.

Program pendietan yang berdasarkan kepada penyimpanan protein dan diet ketogenik ini terbukti berkesan untuk menurunkan berat badan secara sihat, cepat dan selamat. Program lengkap pengurusan berat badan Alpha Lipid SDII juga adalah berdasarkan konsep Protein Sparing Modified Fast (PSMF). PSMF adalah sejenis diet dengan pengambilan karbohidrat yang sangat rendah. Anda hanya perlu mengambil makanan yang berprotein dan menghadkan pengambilan makanan berkarbohidrat semasa tempoh berdiet.


KENAPA PERLU KURANGKAN KARBOHIDRAT?

Tujuan utama mengurangkan pengambilan karbohidrat adalah untuk mengurangkan tahap gula di dalam darah. Apabila kandungan gula di dalam darah berkurangan, penghasilan insulin juga akan berkurangan. Jadi badan anda akan menggunakan lemak yang tersimpan sebagai tenaga dan penurunan berat badan akan berlaku. Apabila lemak diuraikan, Keton akan dihasilkan dan proses ini dipanggil Ketosis. Kehadiran Keton boleh diuji dengan strip ujian air kencing. Keadaan kimia ini membantu pembakaran lemak dan juga mencegah kelaparan keterlaluan.


JADI BAGAIMANA ALPHA LIPID SDII MEMBANTU ANDA BERDIET?

Alpha Lipid SDII berfungsi memberi tenaga dan vitamin yang secukupnya yang diperlukan oleh badan semasa tempoh berdiet. Kandungan vitamin, mineral dan serat di dalam Alpha Lipid SDII akan membantu untuk memastikan bahawa tubuh anda mempunyai semua nutrien yang penting termasuk protein supaya lemak dibakar, sekaligus memberi tenaga yang diperlukan. Alpha Lipid SDII juga dapat membantu mengekalkan jisim otot dan ketegangan kulit daripada kendur. Formulasi Ekstrak daun teh h ijau juga akan membantu anda dalam mempercepatkan proses penurunan berat badan. Jika anda berdiet sendirian, lemak yang telah diuraikan akan meninggalkan kesan kekenduran pada kulit dan badan akan terasa letih dan lesu.

BAGAIMANA MENENTUKAN TAHAP PEMBAKARAN LEMAK DAN KARBOHIDRAT YANG DIAMBIL?

Dalam proses berdiet Alpha Lipid SDII, anda sendiri dapat menentukan tahap pembakaran lemak yang berlaku serta pengambilan karbohidrat seharian melalui ujian air kencing menggunakan Ketone Strip. Semasa ujian, Ketone Strip akan menghasilkan beberapa warna sebagai rujukan anda dalam menentukan tahap air dan karbohidrat, sama ada berlebihan atau berkurangan semasa berdiet.


JOM DIET BERSAMA ALPHA LIPID SDII SEKARANG! MEMANG BERBALOI HOI HOI!




nak tao apa, kenapa dan bagaimana dengan lebih lanjut??

SMS/WHATSAPP LR 016-6602507.





No comments:

Post a Comment