Info :)

Saturday, September 25, 2010

:: DiGi iPhone 4 Play ::

Hai to everyone who read this post,



Untuk makluman, post kali ini masih lagi berkisar kepada DiGi iPhone untuk Hari Kedua.  Untuk Day 1 semalam boleh baca kat sini [DiGi iPhone 4 Me]. Oke untuk hari ini, saya perlu buat post berkenaan which App from iTunes App Store yang menjadi kegemaran saya dan berikan sebab ia menjadi kegemaran. So keep reading.. hehe.



Bila dengar iPhone jer, benda pertama sekali yang saya suka saaangaaatttt sebab ciri-ciri touch-screen iPhone yang memang vas devas lah... boleh sentuh dari mana-mana penjuru pon dengan smooth... eh ni boleh jadi post untuk Day 1 lah pulak.. harap akan menjadi tambahan kepada post semalam ye.. terima kasih. Yang keduanya... adalah kerana ada banyak App dari iTunes App Store yang berguna, hanya menyebut beberapa Apps seperti Apps for Cooks, Apps for Students, Apps for Music dan lain-lain lagi sila ke link ini.







Next!




Bila dah belek-belek Apps yang ada, nampak Apps for Moms & Dads. Ok jugak! Bolehlah share dengan anak-anak saya yang semakin celik IT.. bestnya bila ada iPhone from DiGi ni, tak adalah istilah berebut lagi... sebab salah sorang main lappy, sorang main kat iPhone.. HAHAHA bijak tak Mama diorang ni? Antara yang best...!!!









Eh chop chop! Yang saya cerita kat atas tadi tu my second fave... tapi my FIRST FAVE adalahhhhhhh....




APPS for FUN & GAMES! Yes... why i choose this apps? Because i'm GAME-MANIAC! Walaupun dah jadi Mama, hobi ini tak dapat dipisahkan dari hidup saya... haaaa sebab itulah sekarang ni anak-anak pon minat main game jugak! Hmm nak marahkan anak pon tak leh jugak.. sebab gen saya dah diturunkan kepada dorang.. ahaks!




Sebab saya suka Apps ini kerana dengan adanya Apps ini dalam iPhone, maka jika saya ke tempat-tempat yang memerlukan sign macam ni 'sila tunggu... anda akan dilayan sebentar lagi' tidaklah kejung (keras) keboringan. Yalah... bila dah main game, rasa boring menunggu pon boleh hilang.. kan.. kan?




Lagi satu sebab... saya suka main Games adalah nak hilangkan seteresss (stress) kalau lama-lama buat kerja... eh masodnya kalau 1 kerja dah selesai... perlukan 1 suntikan semangat untuk teruskan kerja lain pulak.. hehe. Bila semangat dah up, barulah kerja pon dapat diselesaikan dengan idea yang bernas dan efektif. Antara game yang perlu ada :-








Okeh.. tata... jumpa dalam task esok pulak!





No comments:

Post a Comment