Info :)

Sunday, September 26, 2010

:: DiGi iPhone 4 Real ::


Salam 1 Malaysia,


Yeehaaa... berjumpa kita di dalam task untuk Hari Ketiga. Task Hari Pertama dan Hari Kedua adalah [DiGi iPhone 4 Me] dan [DiGi iPhone 4 Play].



Oke.. cut to short. Task hari ketiga adalah berkenaan DiGi iPhone 4 Plans yang saya suka. Lets choose everybody!




Apa yang saya suka pasal plan DiGi ni?

1. Rebate RM5 setiap bulan jika buat Auto Billing. i loike!


2. Panggilan suara percuma, SMS percuma dan MMS percuma ke semua rangkaian talian seluruh Malaysia! Wow!


3. Internet pulak... no extra charge after monthly quota! perghhhh!


4. Seandainyalah saya tak dapat (harap-harap saya bertuahlah) lucky draw DiGi iPhone 4 ni... sob sob sob... saya rasa saya tetap nak memiliki iPhone 4 dari DiGi dengan plan ini. Terbaekkk dari ladang wok! 0% interest easy payment plan!!!! Jom serbuuuuuu.... oppps tapi tunggu dululah... tunggu keputusan DiGi iPhone contest ni dulu.. HIHIHI.



pssstt : wishlist untuk memiliki iPhone 4 semakin hampir nampaknya dengan join contest anjuran DiGi + Nuff ataupun dengan plan easy payment ni... muahhh + gracias in advance!*wink*




No comments:

Post a Comment