Info :)

Wednesday, December 22, 2010

:: Kenapa Tak Update BJMM? ::



Gitu... ada yang tanya kenapa gue tak hapdet.... hahaha terima kasih kepada yang bertanya... terharu rasanya bila ada yang mengambil berat jugak kepada belog gue yg tak seberapa nih...



Sebenarnya kekurangan berbelog adalah disebabkan ini (selain dari tugas hakikilah... kikiki) :-


+



+



+



masih baru lagi berkecimpung dalam bidang hartanah (cityville) nih... energy needed pehlis... hahaha sempat lagi nak promote *peace*



-axelida rahim-

2 comments:

  1. dah lama meninggalkan farmville... dulu, tido x lena, gi keja terkejar2, takut tanaman layu...hahaha...

    ReplyDelete