Info :)

Tuesday, March 15, 2011

:: BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN ::

GOMO KELATE GOMO! 
Hahaha sebut jer tagline ni pon wojiklah tak yah nak bgtao dah kat mana negeri kelahiran saya dok? Sejak en. beng tukar banner baru dia.. ini lah baru sempat saya join segmen beliau.. adehhh kebizian melanda adanya.. pastu tempoh masa untuk satu2 segmen lak sehari jer... memang tak dan nak join.. sob sob sob






  • Sila ceritakan latar belakang anda .. 


  • Dilahirkan di Kota Bharu, Kelate. Darjah 1 hingga Tingkat 5 Kelate gak. Pastu dapat belajar kat ITM Manjung dalam 3 sem pas tu kena pindah ke Shah Alam sebab kat Manjung untuk budak-budak jer kekdahnya... dah abes blajar mintak keje kat Kelate. Keje keje keje dalam 2 taon mintak tukar ke KL sebab nak samb. degree (PJJ hokeyh).. gigih gak lar kalau suruh wat PJJ skang rasa-rasanya awal2 lagi surrender.. hehe. Memang salute r kat mak-mak budak yang sambung blajar wat part-time ni... errrrr. Pastu dapat ofer keje masuk gomen lak. Alhamdulillah tak yah dah nak keje sampai malam-malam kalau ada tender nak tutup (salunya last minit jer bos-bos nak tutup rega tender ni.. haishhh). Owh dah berkawen ngan orang Melaka dapat anak 2 orang... Damya & Adelya.



  • Profesion anda sekarang ? 


  • Boleh cek kat sini... baru jer bgtao keje ape.. hehe


  • Blog favourite anda .. kenapa ? 


  • Memang akan cek kat bloglist DAH JUMPA MEREKA (belah kiri ni) kalau-kalau ada yang dah hapdet blog dorang.. wojik baca dululah sebab saya dah kenal dorang.. dorang pon kenal saya... eh! tapi ada sorang mamat kat list tu walopon saya tak penah jumpa dia tapi saya masukkan jugak dia dalam list sebab blog dia pon wojik saya baca gak... teka sapa dia? eh korang mana tao kalau saya tak bgtao kan? inilah orangnya... ben ashaari.


    Pastu saya akan scroll ke bloglist seterusnya... ada banyak edisi tu.. so yang mana saya rasa tajuk menarik saya akan masuk dan tinggalkan komen sebab yang ada dalam bloglist edisi 1-4 adalah korang-korang yang follow saya.. harus baca gak tanda penghargaan saya untuk korang... tapi ada jugak yang saya tak leh masuk lam bloglist sebab ada yang follow tapi tak der link.. so sapa-sapa yang follow saya pahtu tak der lam list.. habaq mai link kamoo yer.



  • Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa?


  • Yang tak suka haruslah dah tak ingat dah link dia (kalau ada pon tapi rasanya tak delah) tapi walopon ada blogger yang masyuk ribu-ribu dalam akaun nuff dia, saya tak der nak masuk pon.. sebab rasa macam biasa-biasa jer blog dia tu.. opss sori ahaks.

     

  • Impian anda terhadap blog anda ..


  • Of coz lar supaya blog saya nih dapat menjana ribu-riban jugak Supaya blog saya nih akan wujud sampai bila-bila sebab saya meng'create' blog adalah untuk kenang-kenangan di hari muda kelak (eh hari muda anak-anak saya lar.. bukan saya. saya sedar pada waktu tu maybe dah dekat nak pencen? huhuhu so bolehlah mengimbau kembali benda-benda yang saya buat/cerita kat sini)

    Oklah mao balik sudah... hari pon mao ujan.. mao angkat jemurannnnnnnnnnnn


    -axelida rahim-

    4 comments:

    1. oooo...kelate gok yer..best2..baru tahu ni..

      ReplyDelete
    2. salam perkenalan ^_^ saya duk Kota jembal

      ReplyDelete
    3. salam perkenalan.

      tq sudi singgoh blog sy. yup, ore kelate jgk. hihi.

      p/s: sy gadis lg. gmbr² tuh gambar anak² sedaro. huhu.

      ReplyDelete
    4. selamat berkenlan...:)
      prince blogger kl...
      jom jadi member nak?
      :)

      ReplyDelete