Info :)

Tuesday, April 5, 2011

:: Tolongggg.... Sidebar Saya Hilang ::

Adoihhhh.. pening paler saya ni lar... tak de buat apa-apa pon tapi kenapa sidebar saya leh lari jugak nih?? Ada sapa yang tao tak macamana nak merawat kalau kes lari dari tempat asal nih??


Tak paham ek?


Meh saya tunjukkan gambar



Seme benda-benda kat sidebar dah turun kat bawah post nih... haishhhh pening btoi lar....  pertolongan kalian dalam membawa pulang sidebar saya ke pangkal jalan amat dihargai.



UPDATE :

Baru jer post entry nih.. tetiba lak dia balik kat tempat asal dia.. hmmmmm pas ni tatao lar ada pulak ke dah lari balik!! ehhh tapi awat nak tepek gambar tak leh pulakkkkkk?? hishh byk toi dugaan rrr.. grrrr

4 comments:

  1. kejap je tu kak.. kadang blogspot ni mengong skit :-)

    ReplyDelete
  2. u ada ubah html ke??..kalau takde ubah, connection je la kot.

    ReplyDelete