Info :)

Thursday, March 1, 2012

:: Berapa Modal Nak Mulakan Business Premium Beautiful? ::

 
nak mulakan business premium beautiful????
bolehhhhh....
 
terpulang sama ada korang nak mulakan dengan modal yang besar atau pun modal serendah RM50... Yesss i repeat 50 hengget okayyyy... mana ada business tanpa modal dalam dunia betoi tak?? hehe
 
 
 
 
 
 
 
hidup kan sentiasa ada pilihan so macam tu juga la dalam business premium beautiful ni. pilihan ada pada korang. kitorg hanya akan sama-sama bantu  tunjukan jalan dan share idea dan pengalaman kitorg dalam bidang perniagaan baju dalam kesihatan ni. so yang ada niat nak mulakan business boleh la hubungi LR untuk keterangan lanjut tentang business premium beautiful ni.

dont worry...dengar je tak kena bayar pun. at least korang dapat tau sesuatu yang baru. lagi elok bertanya sebenar nye dari terus bagi jawapan dengan hanya membaca forum-forum tak berfaedah dan mendengar dari mereka-mereka yang tak ada ilmu pengetahuan dan membuat kajian tentang business premium beautiful ni.
 
 
InsyaAllah we will make this work!! Together everyone achieve more!! Let's FLY to Guangzhou for FREE bebehhh!! Plus pocket money RM13,000 in just 3 months!!
 
 
Lida Rahim
016-6602507
axelida@yahoo.com
 
 

No comments:

Post a Comment