Info :)

Monday, June 11, 2012

:: Cabutan Kedua Untuk Hadiah Saguhati ::


Memandangkan 4 orang tak bagi alamat, makanya diumumkan 4 orang lagi pemenang saguhati terbaru. Cepat-cepat bagi nama & alamat ke axelida@yahoo.com selewat-lewatnya hari Khamis 14/06 ye. TQ







135. Lina Kah


270. F.U.Z.Z.Y

330. Masya



Nana Kimie, Nisyyah, Opzz Pinky, nur_za, miya dan Tiqa Chan... akak dah dapat alamat kamoo... tapi hadiah belum pos lagi tao. Ingat nak tunggu semua baru pos huhu



- Posted using BlogPress

23 comments:

  1. nama saya pun ade... yeahhhhhhh tq... (^__^)v

    ReplyDelete
    Replies
    1. welcome.. jgn lupa bagi nama & alamat yer

      Delete
  2. wah!! akak cabut lagy..sape teringin jugak nk dpt kn adiah 2.heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu akak kaya... akak bagi kat semua yang join.. doakan akak ye :)

      Delete
  3. Replies
    1. sama-sama... akak dah dapat dah nama & alamat amalina ya.. tq

      Delete
    2. Alhamdulillah. Apa agaknya hadiah tu yerkkk???
      Tak sabar nihhh... =)

      Delete
    3. hak hak hak... jgn la expect hadiah best pon.. ate ni hadiah saguhati kan.. tp berguna la jugak kot

      Delete
  4. tahniah pmnang.hrp2 ad tuah untuk cabutan sterusnya.amin :)

    ReplyDelete
  5. oooppp..nampak sangat lama tak menyinggah...ni apa yang bersagu2 hati ni..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe biasalah tu zura... masing-masing kebizian kan... LR ada wat GA baru-baru ni (lama gila dah sebenarnya haha) so baru ada masa nak umumkan hadiah saguhati.. 5 hadiah utama lom umum lagi pon

      Delete
  6. Huhui, saspennye..Ingatkan dah terkena dah tadi.. Skali scroll ke bawah, tekde.. Huhu..

    Harap2 murah rezeki utk menang hadiah utama! Hehehe.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah... ramai yang berharap ni acene?? doakan LR cepat2 kaya so nanti semua yg join LR bagi jer ;p

      Delete
  7. Tak menang. Hihi. Btw, Congrats kat winner ya!

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah..
    Terima kasih banyak-banyak kat akak sebab buat giveaway nih.
    semoga akak dimurahkan rezeki selalu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin... nanti akak poskan hadiah.. tunggu ye

      Delete